De drie marketeers

Gepost op
14 november 2022

Dat Bonache een volledige rebranding heeft ondergaan, hoeven we je niet meer te vertellen. Maar wist je dat dit project tot stand is gekomen door een samenwerking tussen drie concurrerende bedrijven?

Benieuwd naar hoe drie marketeers elkaar vonden, om daarna de handen in elkaar te slaan voor een boeiend rebrandingproject? Lees hier het volledige verhaal van Bert Schols (MAST Agency), Brecht Wouters (Videomarketing.be) en Jelle Wierdsma (Groeimakers). 

Andere verhalen die je mogelijk leuk vindt

Wij zoeken Young Potentials / Professionals!

Net klaar met je studies en op zoek naar werk? Schrijf je in voor ons online event op 4 juli en leer Bonache en haar mogelijkheden binnen supply chain zo beter kennen!

Het GROW-traject, wat is dat nu juist?

Het GROW-traject biedt een interessante verruiming en verbreding van reeds aanwezige kennis met een focus op de ontwikkeling van het persoonlijk leiderschap.

Bonache zet in op jong geweld

Bonache gaat in 2023 inzetten op jong geweld! De jonge generatie staat te springen om nieuwe dingen te leren en zijn gekend voor hun flexibiliteit.

Op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat?

Ontdek onze vacatures
x
Ondernemingsnummer: 0866 870 786
Disclaimer      Privacybeleid      Cookiebeleid      Klachten     Cookievoorkeuren aanpassen
met liefde gemaakt door Mast
Bonache
Antwoordt meestal binnen een paar uur
Customer Care Team
Hi! Kan ik je ergens mee helpen?
Start Whatsapp Chat
Contacteer of solliciteer via Whatsapp