De drie marketeers

Gepost op
14 november 2022

Dat Bonache een volledige rebranding heeft ondergaan, hoeven we je niet meer te vertellen. Maar wist je dat dit project tot stand is gekomen door een samenwerking tussen drie concurrerende bedrijven?

Benieuwd naar hoe drie marketeers elkaar vonden, om daarna de handen in elkaar te slaan voor een boeiend rebrandingproject? Lees hier het volledige verhaal van Bert Schols (MAST Agency), Brecht Wouters (Videomarketing.be) en Jelle Wierdsma (Groeimakers). 

Andere verhalen die je mogelijk leuk vindt

Waarom solliciteren op het einde van het jaar wel een slimme zet is

Wist je dat het einde van het jaar wel degelijk een goede periode is om te gaan solliciteren? Ontdek hier waarom.

Bonache, de oorsprong

Waar komt de naam Bonache eigenlijk vandaan? Een vraag die vele sollicitanten ons stellen!

Bonache als onderdeel van de Solvint Group

Na een succesvolle carrière als CEO van Bonache, geeft Dirk Verbeeck, die Bonache groot maakte, de fakkel door aan sectorgenoot Solvint.

Op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat?

Ontdek onze vacatures
x
Bonache
Antwoordt meestal binnen een paar uur
Customer Care Team
Hi! Kan ik je ergens mee helpen?
Start Whatsapp Chat
Contacteer of solliciteer via Whatsapp